074 - 256 71 89
Mijn winkelwagen

U hebt niets in uw winkelwagen.

Klantenservice & FAQ

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:

AH Peters Tech b.v.
Pakhuisstraat 10 (zijstraat van de Binnenhavenstraat)
7553 GX  Hengelo
074 - 256 71 89

info@converterman.nl

                                                         
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

 

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

FAQ

 

Wat als ik een serviceaanvraag heb?

Indien u een klacht of probleem heeft met een product of uw bestelling dan is de snelste en makkelijkste manier om ons dit middels mail te melden. In deze mail dient u uw ordernummer te vermelden.

Indien er sprake is van schade of klachten vragen onze leveranciers om een aantal foto’s om misverstanden te voorkomen. Gaarne deze direct met uw melding mee te zenden. Uw aanvraag nemen wij z.s.m in behandeling en zullen u op de hoogte houden van de verdere procedure. 

 

Zijn de prijzen incl. BTW? 

Klopt, al onze prijzen in de webshop zijn incl. BTW. 

 

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland, België en Duitsland?

Bij Converterman worden alle bestellingen boven de 75euro gratis verzonden! De kosten voor bezorging bij bestellingen lager dan 75 euro zijn 4,95 euro. Bij leveren onder rembours worden de rembourskosten van 12 euro bij de verzendkosten bijgerekend.

Voor de verzendkosten naar een ander land dan Nederland, België of Duitsland kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice.