0 item(s)

Betalen, levering & retourneren

Bij Converterman kunt u op de volgende manieren betalen:

iDEAL
Heeft u toegang tot internetbankieren bij Postbank, ABN AMRO, Rabobank, SNS Bank of Fortis?  Dan kunt u zonder speciale software gebruikmaken van iDEAL, de makkelijkste manier van betalen op internet. iDEAL is eenvoudig en veilig. elijk en snel in gebruik, alle betaalgegevens worden voor u ingevuld en u wordt direct op de hoogte gebracht van de geslaagde betaling. 

Paypal
 Veilig en betouwbaar via Paypal.

Mistercash
Speciaal voor onze klanten uit België 

Bancaire overboeking

U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling te betalen middels bancaire overboeking. De betaling dient dan 1 dag voor de geplande leverdatum zichtbaar te zijn bijgeschreven op het rekeningnummer van Converterman. Bij deze methode heeft u via de webshop, via e-mail of in de showroom een factuur ontvangen. 

Contant of met pin

Wilt u liever contant of met pin betalen? Geen probleem! 

Betaling vanuit het buitenland

Bij betaling vanuit het buitenland heeft u een bestelling gedaan middels telefoon of in onze showroom. Om deze betaling te doen heeft u onze IBAN en Bic codes nodig. 

 

Converterman

  • Rekeningnummer:   138674906
  • IBAN:                           NL72RABO 0138674906
  • BIC:                             RABONL2U
  • Banknaam:                Rabobank
 

Levering

Bij alle artikelen wordt de levertijd aangegeven. Wij doen ons best om die continue bij te houden. Zij zullen zoveel mogelijk in acht worden genomen. Bij een spoedig gewenste levering is telefonisch contact hierover aan te bevelen. 

U heeft de keuzen om uw product zelf af te halen of te laten bezorgen. Snelheid van bezorgen is afhankelijk van de aard van het product.  

Onze vervoerders leveren de producten naar de voordeur. Wanneer uw adres een flat betreft wordt uw bestelling beneden in de portiek afgeleverd. 

Bij levering dient u direct het product te controleren. Controle betreft zichtbare gebreken en of hetgeen overeenstemt met de factuur of orderbevestiging. Reclames betreffende zichtbare gebreken of de controle betreffende de overeenstemming hetgeen u besteld heeft dienen binnen 48uur na levering schriftelijk/mail bij Converterman binnen te zijn. 

Retourneren

Uiteraard kan het voorkomen dat u een product of een gedeelte van uw bestelling aan ons retour wilt zenden of annuleren. Hierbij dient u rekening te houden dat speciale bestellingen niet retour kunnen en voorraad artikelen wel. Een retourmelding dient u altijd binnen 14 dagen na afhalen of de bezorgdag bij ons per mail te melden.

Deze termijn gaat in op de dag dat u het product van ons heeft ontvangen.

U kunt het product retourzenden/terugbrengen naar ons adres mits deze aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • U doet beroep op het herroepingsrecht binnen 14 dagen na ontvangst.
  • Het product is geheel onbeschadigd.
  • Het product zit in de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk (hier mag niet op geschreven worden).
  • Eventuele kosten voor retourzending zijn voor uw rekening.
 
''De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.''
 
 
Verzendkosten

Bij Converterman worden alle bestellingen boven de 75euro gratis verzonden naar Nederland, België en Duitsland ! De kosten voor bezorging bij bestellingen lager dan 75 euro zijn 4,95 euro. Bij leveren onder rembours worden de rembourskosten van 12 euro bij de verzendkosten bijgerekend.

Voor de verzendkosten naar een ander land dan Nederland, België of Duitsland kunt u het best contact opnemen met de klantenservice.